خدایا ....


فرشته ی زندگیم...

اجی جونم...

فقط میتونم بگم خدایا شکرــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت........



نظرات شما عزیزان:

محدثه
ساعت18:56---29 مرداد 1393
بای عززززززززززییزه دلم منم خیلی دوست دارم

محدثه
ساعت18:20---29 مرداد 1393
امیدوارم آجی.... محدثه جونم با دنیا عوضت نمیکنم محمد ک از من یاد هم نمیکنه اما بهش سلام برسون...بگو... هیچی ولش کن نمیخواد چیزی بهش بگی
اجی جون منم همین طور نمیدونی محمد چقد خوشحاله قراره به خاطر خبر دیشب که بهش دادم که بابات مهریه و قبول کرده بهم مشتلق بده نمیدونی چقد خوشحاله اجی خیلیییییییییییییی دوست داره دلم روشنه ایشالله بهم برسینو خوشبخت بشین ایشالله دل بابات راضی شه
پاسخ:بای افلاین شدم اجی خیلی دوست دارمممممممممممممممممممممممممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 29 مرداد 1393برچسب:,ساعت 11:53 توسط محدثه| |


Power By: LoxBlog.Com